خرید پنل پیامک

خرید پنل پیامک

امروزه بهترین راهکار برای تبلیغ یا اطلاع رسانی خدمات و محصولات استفاده از پیامک است زیرا اکثر افراد جامعه دارای تلفن همراه بوده و هر روز به آن وابستگی بیشتری پیدا میکنند.

روشهای جدید تبلیغات و اطلاع رسانی از طریق شبکه های اجتماعی بسیار مدرن تر و دارای قابلیت های خاص میباشند اما در کنار همه این ابزارهای جدید ارتباطی به دلیل اینکه پیامک در دسترس اکثر افراد میباشد و نیازی به اینترنت ندارد توانسته جایگاه خود را حفظ نماید.

حال آنکه امروزه اکثر دارندگان تلفن همراه مسیر دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود مینمایند ، راهکارهای ویژه ای جهت تبلیغات و اطلاع رسانی طراحی شده است که باید در چارچوب قوانین خاصی که توسط اپراتورها تعیین شده است عمل نمود تا مزاحمت برای دارندگان تلفن همراه ایجاد نشود.

شما میتوانید با خرید پنل پیامک در قالب تبلیغاتی ، خدماتی و تلفیقی از امکانات ویژه ارسال پیامک برای گروه های مختلف بهره مند شوید.

دقت نمایید کلیه پیامک های ارسالي شما تحت کنترل دقیق سیستم مانیتورینگ می باشد و این سامانه جهت اطلاع رسانی، تبلیغات و موارد این چنین طراحی شده است و با متخلفین برخورد شده و به مراجع مربوطه معرفی خواهند شد.

بهتر است بدانید که :

– روزانه بیش از ۳ پنل کاربری به دلیل رعایت نکردن قوانین ارسال پیامک، توسط سیستم هوشمند مانیتورینگ مسدود می گردد.

– تمامی کاربران موظف هستند از طریق بخش ارسال مدارک، هویت خود را در سامانه احراز نمایند در غیر این صورت پنل آن ها مسدود خواهد شد.

– در صورت درخواست مقامات قضایی، مدیریت سامانه موظف است اطلاعات کاربر خاطی را تحویل دهد.

جهت خرید پنل پیامک مورد نظر خود میتوانید از لینکهای زیر استفاده نمایید: